Kilka tygodni temu opublikowałem newsa dotyczącego nagradzania najlepszych graczy sekcji turniejowej League of Legends, punktami Riot.
Na zebraniu ogólnoklanowym zdecydowaliśmy się lekko zmodyfikować koncepcję tego konkursu.
Od teraz nagradzać będziemy KAŻDEGO klanowicza, zapisanego do sekcji League of Legends naszego klanu, a nie tylko z "turniejówki"
Szczęśliwców losować będę co miesiąc, przy wsparciu Anzy.
Kolejnego wyróżnionego klanowicza poznamy już w przyszłym tygodniu. Powodzenia.
Szukasz serwisu, gdzie znajdziesz informacje o grach? Chcesz sprawdzić, co inni gracze sądzą na temat gry, którą planujesz kupić? Chciałbyś dowiedzieć się jakie plusy i minusy ma owa gra? A może szukasz inspiracji, bo nie wiesz jaka gra mogłaby Ci się spodobać? A może chciałbyś sam oceniać gry?
Jeśli na którekolwiek z tych pytań odpowiedziałeś twierdząco - zapraszam do czytania.
Codziennie jesteśmy obdarowywani kolejnymi informacjami, screenami i pokazami najnowszej produkcji DICE, a mianowicie Battlefield 3. Wszyscy z niecierpliwieniem oczekiwali konkretnych informacji dotyczących wymagań sprzętowych. Każdy modlił się, "oby mi poszło"... czy jednak tak musi być?
Oczywiście, że nie. W Battlefield 3 będzie można pograć na słabym sprzęcie, na najwyższych ustawieniach graficznych. Jak to jest możliwe? Dzięki usłudze OnLive. Z nieoficjalnych źródeł dowiedziałem się, że nowy tytuł EA będzie w ofercie OnLive.
Nadszedł czas, aby przyznać drobne nagrody tym, którzy się wyróżniają (pozytywnie) w sekcji turniejowej League of Legends. Od dzisiejszego dnia, co miesiąc będę przyznawał jednemu z członków sekcji LoLa, drobną nagrodę w postaci Riot Point'ów. Oczywiście siebie nie liczę :P
Nagradzać będę za zaangażowanie się w funkcjonowanie sekcji, wzorowe uczestnictwo na turniejach i meczach, oraz za postawę.
Mam świetną wiadomość zarówno dla programistów gier, jak i graczy. Otóż Cevat Yeri, szef firmy Crytek zapowiedział udostępnienie wpierw edytora do gry Cysis 2, a następnie w sierpniu zostanie upubliczniony CryEngine SDK. Dostępny dla każdego, z wyłączeniem zastosowań komercyjnych oczywiście.
Upubliczniony "zestaw" zawierać będzie dodatkowo dokumentację, eksportery assetów, kod shaderów oraz "C++ code access".
Z całego serca życzę Wam Świąt pełnych ciepła i rodzinnej atmosfery, obfitości na świątecznym stole, pogody ducha i wiary w lepsze jutro.
No... Jakoś to tak szło :DDD